• BOON MEEST IMPACTVOLLE PROJECT VAN 10 JAAR HAS


    Als bedenker van BOON is het Michael Luesink’s persoonlijke missie om het imago van de Nederlandse boon te verbeteren. De sleutels tot succes om Nederland aan de BOON te krijgen, zijn innovatie en verleiding. Deze aanpak werpt zijn vruchten af, want Michael wint met zijn concept de award voor het meest impactvolle project van de afgelopen 10 jaar HAS Food Experience!

     

    Michael vertelt trots: "We zijn 3 jaar geleden begonnen met onze missie om Nederland te verleiden meer plantaardig te eten. Dat we deze prijs nu winnen is dan ook een enorme eer!" 

     

    De jury beoordeelde het winnende concept op basis van 3 belangrijke criteria: vakmanschap, ondernemerschap en creativiteit. De voorzitter van de jury prees Michael vooral met zijn enorme passie voor het product, en de concrete en professionele wijze waarop het concept is uitgevoerd. Hij laat zien dat hij als jonge ondernemer zijn eigen boontjes dopt: eerst op geheel eigen kracht en sinds kort ook in samenwerking met een ervaren ondernemer. De enorme maatschappelijke impactie die BOON veroorzaakt is dan ook een kers op de taart.




    Laat   een   reactie   achter...





    MEEST GELEZEN

    • EEN WEEKJE ZONDER VLEES MET HET BOON WEEKMENU
      LEES NU >

    • VACATURE: COMMERCIEEL MANAGER BOON
      LEES NU >

    • VACATURE: BOON BRANDMANAGER
      LEES NU >

    • BOON INTRODUCEERT ‘BALLEN & BURGERS’ IN VEGASCHAP
      LEES NU >

    • BOON HEEFT KOEL NIEUWS!
      LEES NU >

    Like BOON op Facebook

    INSTAGRAM